01 august 2020

BEKK - HARD SELTZER !


Jeg har fått tilsendt pressemelding, som jeg ofte gjør av forskjellige produsenter på nye varer. Nysgjerrig, som jeg er måtte jeg kjøpe noen bokser.

Jeg fikk tak i dem på Joker, på Gålå, i den butikken finner du alt du trenger !! 
Godt utvalg i dagligvarer, sportsklær, fiskeutstyr, masse forskjellige typer øl -og leker til barna 😊

BEKK 🥂 HARD SELTZER 🥂
Kullsyreholdig vann tilsatt smak 🍃
4% alkoholvolum, 95 kcal, 3g karbo per boks 🍃

Den var frisk og god på smak !
Mange sier det er godt med en kald øl i solveggen, men jeg liker ikke øl, så denne passet meg bra. Uten sukker og karbohydrater ♫♫

Hard Seltzer er endelig i Norge !

Alkoholkategorien Hard Seltzer har i løpet av et år eksplodert i USA og er nå endelig tilgjengelig i Norge. Ægir Bryggeri i Flåm er først i Norge til å lansere denne kategorien under merkenavnet BEKK.
BEKK blir tilgjengelig i norske dagligvarebutikker fra februar.

Hard Seltzer er kullsyreholdig vann tilsatt smak. Det er derfor både sukkerfritt og inneholder kun 95 kalorier og 3g karbohydrater per boks, med et alkoholvolum på 4%.

Til å begynne med blir smakene fersken, bringebær og mango tilgjengelig, og disse er selvfølgelig spesialtilpasset norske ganer, med kun naturlige tilsetninger.

Produktet tappes på 330 ml aluminiumsbokser og blir tilgjengelig både hos COOP og NorgesGruppen, i tillegg til HoReCa.

BEKK når ut til en ny kundegruppe med helsebevisste forbrukere som ønsker å leve sunnere.
 «Lyst og lett» er i vinden, og siden BEKK er sukkerfritt, inneholder lite kalorier, er lavt i alkohol og lett på smak har vi tro på at vi kan nå denne kundegruppen.



Næringsinnhold :
Vodka
Mengde per 100 g
Energi (kcal) 231
Fett 0 g
Mettet fett 0 g
Flerumettede fettsyrer 0 g
Enumettede fettsyrer 0 g
Kolesterol 0 mg
Natrium 1 mg
Kalium 1 mg
Karbohydrater 0 g
Fiber 0 g
Sukker 0 g
Protein 0 g


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Print Friendly and PDF