28 februar 2020

Skuddårs meny !!


I år er det skuddår - 29 Februar  💞 
I århundrer har skuddårsdagen vært ansett, som den ene dagen hvert fjerde år da kvinner kunne tillate seg å fri til en mann 💘

Veien til en manns hjerte går relativt ofte gjennom magen !
Det viktigste hos en mann er ikke at maten skal se så fantastisk ut, men den må smake godt !

Kutt ut forretten -gi han en øl og en liten skål peanøtter, mens du lager middagen 🍺

Ett realt mannfolk er glad i en skikkelig biff !
Server den med hjemmelaget bearnaise og spander gjerne noen kroner på en god vin 🍷

I stedet for vanlig dessert så bak en kake !
Tror han blir fornøyd jeg !


Mulig jeg får hele 'kvinnebevegelsen' etter meg nå, men hele meningen er at du skal få 'han på kroken' i dag, så kan du bruke resten av livet til 'å forme han' 😅

Jeg er nå litt for at det ikke nødvendigvis trenger å være likestilling i alle ledd.
Selvfølgelig i arbeidslivet, politikken, kvinnesyn etc, men for meg er det helt greit at jeg vasker gulv og min bedre halvdel måker snø altså !


Link til oppskriften finner du i navnet på retten !

BIFF & BEARNAISE ♫



SJOKOLADEKAKE !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Print Friendly and PDF