12 juni 2014

ÅRETS MATBLOGGER 2014 !


Jeg fikk hyggelig mail av Daglig leder i Matahallen Oslo i dag.

"Hei !
Gratulerer, du er nominert i konkurransen Årets Matblogger !

Du er nominert i kategorien: Årets Matblogger."

Videre informerte han om at 1. september vil juryen plukke ut en "shortlist", som vil bli
offentliggjort. Selve kåringen av Årets Matbloggere vil finne sted 12 oktober -og de håper
at de nominerte er tilstede på utdelingen.
Jeg fikk også oversendt logoen, som jeg kan bruke som dokumentasjon på at jeg er nominert.

Her er en link hvor du kan lese om de ulike kategoriene og hvem som sitter i juryen:
ÅRETS MATBLOGGER

Her er link til hvor man kan stemme på de ulike kategoriene:
ÅRETS MATBLOGG, BESTE JUICE, ØL, VIN ELLER COCKTAILBLOGG, BESTE BLOGGFOTO, BESTE BAKEBLOGG BLOGG, BESTE JUNIORBLOGG, BESTE BLOGGOPPSKRIFT, BESTE ALERNATIVMATBLOGG


Kjempemoro for en amatør, som verken er kokk, fotograf eller skribent og bli nominert!
Jeg føler meg fremdeles som en nybegynner i "matblogg-verden"
Når jeg ser på alle de dyktige, flinke matbloggerne, som lager de utroligste retter og tar
kjempeflotte bilder -så innser jeg at jeg ikke når helt opp til toppen.

Takk for nominasjonen !! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Print Friendly and PDF